Goede/inhoudelijke reviews helpen andere klanten met het maken van de juiste keuze. Deze beoordelingen geven namelijk als het goed is een inhoudelijk beeld van het product en van onze service. Op de lange termijn helpt dit de klanten een betere keuze te maken en krijgen wij minder producten retour. Ofwel zowel voor de consument als voor ons een win situatie. We moedigen het schrijven van reviews daarom aan.

Win een waardebon van 50,-

Elke maand verloten wij een waardebon. Deze is overdraagbaar naar iemand anders. Met de winnaars zal contact opgenomen worden per e-mail of telefoon. De winnaars zullen ook op deze pagina vermeld worden (avg verantwoord).

Wat is een goede review

Een goede review hoeft vanzelfsprekend niet alleen positief te zijn. Negatieve punten mogen ook benoemd worden. Een goede review bevat echter wel toelichting waarom iets goed of slecht is is.  Ook geeft het aan in hoeverre het product voldoet aan de verwachtingen en gaat het in op specifieke producteigenschappen.

Hoe het niet moet: Deze muis is slecht!

Hoe het wel moet: Deze muis is slecht, omdat deze goedkoop aanvoelt, totaal geen ondersteuning bied, echt een ontzettend lelijke kleur heeft wat veel anders lijkt dan op de productafbeeldingen. Ook ruikt de muis naar de toiletverfrisser van mijn oma. Wel vind ik het fijn dat de muis erg stille knoppen heeft en een hoge DPI.

Wat moet ik doen?

Ga naar het gekochte product en vul een review in. Zorg dat je dit doet terwijl je ingelogd bent op je gebruikersaccount of vul in elk geval het e-mailadres in waarmee je het product ook heb gekocht.

Voorgaande winnaars

 

  • maart > Maurice Reiff
  • februari > Saskia Visser
  • januari > Dennis Hartman